 |
Organizacijska kultura |
Podrazumeva norme, uverenja, vrednosti i stavove koji se prožimaju kroz celu organizaciju i utiču kako na poslovanje kompanije tako i na sve zaposlene unutar iste. Vođeni vizijom i misijom da isporučujemo premijum rezultate, gradimo organizaciju u kojoj se cene i nagrađuju ostvarenje ciljeva i dugoročni odnosi sa kupcima. U svakodnevnom radu vodimo računa i o tome kako se ponašamo (interno i eksterno) a podstičemo saradnju i deljenje znanja.

- Orijentisanost prema kupcu
- Gradimo dugoročne odnose sa kupcima i njihovo zadovoljstvo uvek stavljamo na prvo mesto.
- Orijentisanost prema rezultatima
- Ostvarujemo i premašujemo zadane ciljeve. Prihvatamo nove izazove sa pozitivnom energijom i željom za uspehom
- Orijentisanost prema timu
- Podstičemo saradnju i delimo znanja.
- Zajednički slavimo uspehe.
Kako bismo uspeli u kreiranju ovakve organizacije, podstičemo zaposlene da se razvijaju u sledećim oblastima:
- Prilagodljivost - sposobnost prilagođavanja na nove situacije. Otvorenost za nova iskustva i učenje.
- Motivacija za postignuće - spremnost na veliki angažman i istrajnost u ostvarivanju ciljeva.
- Motivacija za poboljšanje - konstantno poboljšavanje poslovnih procesa, usluga i proizvoda.
- Otvorenost za saradnju - pomaganje kolegama i deljenje znanja, kao i ljubaznost i otvorenost prema kupcima.
- Poštenje i etika – politika nulte tolerancije prema mitu i korupciji. Naša je misija poštovati Zakone o zabrani primanja i davanja mita, te implementirati iskrenost i doslednost u svakodnevno ponašanje svih zaposlenih.