Gde kupovati

ASBIS distribuira različite IT proizvode svojim partnerima širom Srbije. Kliknite OVDE za više informacija o IT radnjama u vašoj blizini.

ASBIS Vesti

Septembar 22, 2020
Sa ponosom vas obaveštavamo da je kompanija ASBIS Srbija potpisala ugovor o ...
Septembar 08, 2020
ASBIS proširuje saradnju sa DELL Technologies u CEE regiji
Septembar 03, 2020
Intel je lansirao 11. generaciju Intel® Core™ procesora sa Intel® Iris® Xe ...
Avgust 07, 2020
Prestigio, brend u vlasništvu internacionalne ASBISc Enterprises Plc grupacije, ...
Jul 20, 2020
UPRAVLJANJE RADOM NA DALJINU SA GPU POJAČANIM VIRTUELNIM DESKTOP OKRUŽENJEM ...
Jul 07, 2020
AMD entuzijastima nudi više izbora nego ikada ranije uz nove Ryzen™ 3000XT ...
Jun 25, 2020
Visit AMD Arena and pass trainings about AMD products and technologies
Jun 01, 2020
Bang & Olufsen, danski luksuzni audio brend, je objavio izlazak druge ...
Maj 26, 2020
G915 TKL kombinuje sofisticirani dizajn sa najmodernijim tehnologijama i ...
Maj 25, 2020
SAOPŠTENJE ZA JAVNOST - 25. maj 2020. godine
Preporod ikone: Bang & Olufsen objavio izlazak novog Beosound A1

Jun 01, 2020

BANG&OLUFSEN

Preporod ikone: Bang & Olufsen objavio izlazak novog Beosound A1

Bang & Olufsen, danski luksuzni audio brend, je objavio izlazak druge generacije Beosound A1, široko nagrađivanog prenosnog Bluetooth zvučnika, koji je redizajniran tako da obuhvati čitav niz poboljšanja performansi i dizajna. Beosound A1 druge generacije dolazi sa rafiniranim, tanjim dizajnom koji je u potpunosti otporan na vodu i prašinu, sa trajanjem baterije i do 18 sati reprodukcije sa tipičnom jačinom zvuka, preoblikovanim korisničkim interfejsom i - prvim za Bluetooth zvučnik - ugrađenim Alexa glasovnim asistentom. Snažniji i jednostavniji za upotrebu - najbolji je upravo postao bolji.

O proizvodu

BEOSOUND A1 2nd Gen

Naš prvi A1 zvučnik kupci su voleli zbog kombinacije minimalističkog dizajna, prenosivosti i moćnog zvuka koji je olakšao i učinio zabavnim razgovor sa prijateljima i porodicom. Novi Beosound A1 nadograđuje ove karakteristike i poboljšava sve najvažnije stavke“, kaže Christoffer Østergaard Poulsen, VP & Olufsen VP iz menadžmenta proizvoda.

Prefinjen i vitkiji dizajn

Beosound A1 zadržava elegantan oblik i jedinstvene konture, oživljene u saradnji s poznatim danskim industrijskim dizajnerom. Druga generacija je 7 posto lakša od originala, odnosno poseduje nešto lakše kućište i konično postolje, koji daju zvučniku bestežinski plutajući efekat iako je samo 0,85 mm niži. Kožni remen - elegantna karakteristika koja dodatno opravdava laku prenosivost - sada ima novu oznaku koja će osigurati da Beosound A1 ostane jedan od najsvestranijih proizvoda, a kada su u pitanju i mogućnosti kačenja.

Tasteri su redizajnirani kako bi poboljšali ukupni korisnički doživljaj te su sada postavljeni bliže kaišu, imaju veće i jasnije simbole, a istovremeno, LED indikator je pomeren na vrh zvučnika što značajno poboljšava njegovu vidljivost iz svih uglova.

Unutar Beosound A1 pronaći ćete dva re-dizajnirana upravljačka programa za još jasniji 360 stepeni zvuk: 3,5-inčni aluminijumski konusni srednji niskotonac koristeći moćan neodimijum magnetni sistem, svileni kupolasti visokotonac od 3/4 inča i napredno DSP filtriranje koje pokreće par 30-vatnih pojačala D klase. Zvučnik sada dolazi sa aptX adaptivnim kodekom za još bolje iskustvo bežičnog slušanja.

Prvi svetski Bluetooth govorni asistent

Novi Beosound A1 druge generacije je prvi Bluetooth zvučnik koji sadrži potpuno integrisan Alexa glasovni asistent koji će vam olakšati pristup muzici, isprobavanje novih recepata ili igranje igara sa porodicom. Koristeći Far Field tehnologiju, Alexa se može aktivirati na udaljenosti do 5 m, u zavisnosti od uslova u sobi, i ostati reaktivan do 3 sata nakon što je isključen1. Kao i svi dobri asistenti, Beosound A1 je pouzdan - najnoviji Bluetooth kodek 5.1 daje najbolje u povezivanju i tačnosti.

1 Dostupan kao softversko ažuriranje od Q3 2020. godine

Performanse baterije sledeće generacije

Novi Beosound A1 donosi veliko poboljšanje u trajanju baterije. Beosound A1 sada ima 18 sati slušanja pri tipičnoj jačini zvuka (70dB) u poređenju sa 4 sata u prvom izdanju i do 48 sati pri umerenoj jačini (55dB) u poređenju sa 24 sata u prvom izdanju. Pored toga, novi LED sistem upozorava na malu snagu i lako se povezuje sa aplikacijom Bang & Olufsen kako bi prikazao status baterije.

Potpuno vodootporan do 1m dubine

Druga generacija Beosound A1 sada uključuje IP67 sertifikaciju za bezbrižnost u situacijama kada je zvučnik izložen vodi i prašini. IP67 standard znači da je zvučnik otporan na vodu do 1m dubine u vremenskom trajanju do 30 minuta i da je zaštićen od peska i prljavštine tako da korisnici mogu uživati u svojoj muzici, na bazenu ili plaži.

Tri mikrofona za sjajan kvalitet poziva

Druga generacija sada uključuje niz od 3 mikrofona koji daju značajno bolju jasnoću poziva u slučajevima kada se Beosound A1 koristi kao spikerfon. Ovo omogućava zabavan i jednostavan način komunikacije sa prijateljima i porodicom, dok Microsoft Swift Pair kao i Google Fast Pair omogućavaju brzo podešavanje ukoliko želite da koristite zvučnik za poslovne konferencijske pozive.

 

O BANG & OLUFSEN-u

Bang & Olufsen je luksuzni audio brend koji su 1925. godine u Strueru u Danskoj osnovali Peter Bang i Svend Olufsen, čija predanost i vizija ostaju temelj kompanije. Već skoro jedan vek, Bang & Olufsen pomera granice audio tehnologije i kompanija nastavlja da stoji na čelu akustične inovacije. Danas se svaki Bang & Olufsen proizvod još uvek odlikuje jedinstvenom kombinacijom prelepog, vanvremenskog dizajna i nenadmašne izrade. Inovativni i progresivni proizvodi kompanije se prodaju širom sveta u Bang & Olufsen prodavnicama, na bang-olufsen.com i odabranim maloprodajama. Kompanija zapošljava u proseku 700 ljudi i aktivna je na oko 70 tržišta. Akcije Bang & Olufsen-a su ulistane na NASDAQ Copenhagen A/S. 

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.