Naši poštovani partneri, svoje uređaje za servis, mogu dostaviti na sledeće adrese:
NEPOSYSTEM, Batajnički drum 1 / TC BN Boss, 11080 Zemun,
Tel: 011 381 81 93, E-mail: info@neposys.com radno vreme: ponedeljak-petak 08-18h, subota 10-14h2. Ukoliko su u pitanju Prestigio Smartphone, GPS navigacije i PC Tablete, Vaše uređaje servisira:
MESC, Bulevar Mihajla Pupina 117 / Zeppter zgrada, 11070 Novi Beograd,
Tel: 011 313 33 14, 011 319 22 95; Mob: 062 826 20 77, Fax 011 313 35 04, E-mail servisnicentar@mesc.rs radno vreme: ponedeljak-petak 09-18h, call centar 08-16h.3. Ukoliko su u pitanju TOSHIBA proizvodi, Vaše uređaje servisira:
SYSTEM ONE, Omladinskih brigada 102, 11070 Novi Beograd,
Tel: 011 414 06 20, Fax 011 228 70 14 radno vreme: ponedeljak-petak 08-18h, subota: 10-14h4.Ukoliko su u pitanju AOC monitori, Vaše uređaje servisira:
KIMTEC, Viline Vode bb, Slobodna zona I12/3, 11000 Beograd,
Tel: 011 207 06 84, Fax 011 20 70 689, E-mail: servis@kimtec.rs radno vreme: ponedeljak-četvrtak 08-16.30h, petak 08-15.30h